Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριές μας για την εισήγησή τους στο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο με θέμα: Διάλογος ή σύγκρουση πολιτισμών; Με αφορμή το ορόσημο των 2500 χρόνων από τη μάχη των Θερμοπυλών και τη ναυμαχία της Σαλαμίνας

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριές μας για την εισήγησή τους στο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο με θέμα: Διάλογος ή σύγκρουση πολιτισμών; Με αφορμή το ορόσημο των 2500 χρόνων από τη μάχη των Θερμοπυλών και τη ναυμαχία της Σαλαμίνας

Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν τα παιδιά του σχολείου μας για την εισήγησή τους με θέμα:

«Η δημιουργία της ταυτότητας «Έλληνας» σε αντιδιαστολή  με την ταυτότητα «Πέρσης» μέσα από την τέχνη της κλασικής εποχής»

στο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο με θέμα: “Διάλογος ή σύγκρουση πολιτισμών; Με αφορμή το ορόσημο των 2500 χρόνων από τη μάχη των Θερμοπυλών και τη ναυμαχία της Σαλαμίνας”

Συμμετείχαν ως εισηγητές/-τριες οι:

  • Δημήτρης Γιατράκος
  • Εύη Καλογιάννη
  • Σταματίνα Κονδύλη
  • Λάζαρος Κρητικός
  • Ευτυχία Παπαγιάννη

Τα παιδιά ενθάρρυναν και υποστήριξαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας Μαργαρίτα Τσάμη και Φωτεινή Σαραντοπούλου.

Θερμά θα θέλαμε να συγχαρούμε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν από τόσα σχολειά εντός και εκτός συνόρων για τις εισηγήσεις τους!

Συγχαρητήρια αξίζουν και στους διοργανωτές, το Κολλέγιο Αθηνών και το Ίδρυμα Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη, που έδωσαν στις μαθήτριες και τους μαθητές την ευκαιρία για αλληλεπίδραση, ενθάρρυνση, εφόρμηση για κριτική σκέψη, γνώση και προβληματισμό!

 

Αναμένουμε με χαρά τη συνέχεια…

Απάντηση

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.